شیشه لاکوبل رنگی دکوراتیو

شیشه لاکوبل رنگی دکوراتیو

شیشه لاکوبل رنگی دکوراتیو

نقش شیشه در معماری امروز بسیار چشم گیر و غیر قابل انکار می باشد ، این متریال با وارد شدن در هنر صنعت گونه ی معماری ، تغییراتی شگرف را در این عرصه هنری ایجاد کرد
حضور این متریال در معماری دارای قدمت زیادی می باشد امروز استفاده از شیشه در ایجاد ساختمانها و همچنین معماری  داخلی بسیار رایج می باشد.

استفاده از شیشه در معماری باعث شوکوفایی این هنر کهن و همچنین پویایی روز افزون این هنر (معماری) گشته است

شیشه لاکوبل رنگی،شیشه دکوراتیو

امروزه شیشه لاکوبل رنگی به علت داشتن تنوع رنگی بالا کاربردی ترین متریال در طراحی ودیزاین محیط های داخلی وخارجی ساختمان می باشند.از جمله کاربردهای آن می توان به پوشش های دیوارها – پارتیشن های اداری وجدا کننده ها – حمام های شیشه ای – آشپزخانه ها – چیدمان اتاق های خواب ومستربدروم – میزهای شیشه ای – آینه های رنگی – دکوراسیون فروشگاهی – شیشه های چاپی با توانایی چاپ هر تصویر دلخواه روی شیشه اشاره کرد.

گروه شیشه های دکوراتیو کالر گلس، با بهره گیری از کارگاه و تجهیزات روز دنیا، به همراه نیروی انسانی مجرب، این قابلیت را دارد که پروژه های شیشه رنگی را از صفر تا صد به انجام برساند. ما می توانید تمامی سفارش های شیشه رنگی را از مرحله ی اندازه گیری تا نصب، تکمیل و تحویل پروژه را به کال گلس بسپارید.

گروه کالر گلس قادر به عرضه ی شیشه رنگی با تنوع رنگی بیش از ۹۰ رنگ است که کامل ترین کالیته ی رنگی در ایران به شمار می آید. این شیشه، استفاده از فناوری های روز دنیا تهیه و از طرف کارخانه سازنده رنگ، رنگ شیشه به مدت ۵ سال گارانتی است. این ضمانت خیال مشتریان از از شیشه رنگی، دوام و استقامت آن راحت می نماید.

همچنین گروه کالرگلس به عنوان یکی از وارد کنندگان شیشه های رنگی  Lacobelمحصول شیشه رنگی کمپانی AGC بلژیک، قابلیت عرضه ی این محصول را نیز داراست.

درخشندگی و یکنواختی رنگ شیشه های رنگی  آنها را به محصولاتی ایده آل جهت استفاده در معماری داخلی و امور دکوراتیو تبدیل کرده است.

البته پیشنهاد ما، استفاده از شیشه های رنگی تولید گروه شیشه های دکوراتیو کالر گلس است چرا که همواره ضمانت تحویل مجدد شیشه های این گروه وجود دارد.

شیشه لاکوبل رنگی،شیشه دکوراتیو.

گروه کالر گلاس جام های سایز استاندارد شیشه های Lacobel و Matelac را مستقیما از شرکت AGC تهیه و با توجه به نیاز و خواسته مشتری فرآیندهای برش، سنگ زنی، سوراخکاری، پولیش، فارسی بری و … را به انجام رسانده و آمادۀ استفاده در ساختمان می نماید. همچنین گروه کالر گلاس، یکی از گروههای ایرانی است که نصب شیشه های    Lacobel  و Matelac را به روش مورد تایید AGC و با استفاده از چسب های دوطرفۀ مخصوص نصب این شیشه ها انجام می دهد.

شیشه لاکوبل رنگی،شیشه دکوراتیو

 

شما می توایند جهت مشاوره در زمینه ی شیشه های رنگی دکوراتیو و اجرای پروژه با کالر گلس تماس حاصل نمایید.

شماره تماس:

۸۸۳۵۷۵۰۸ – ۰۲۱

همراه:

۰۹۱۲۴۹۵۲۳۶۵

ارتباط روی تلگرام:

۰۹۱۲۴۹۵۲۳۶۵