شیشه رنگی دیوار لابی ساختمان قیطریه

شیشه رنگی دیوار لابی ساختمان

شیشه رنگی دیوار لابی ساختمان قیطریه

در این مطلب قصد داریم هم به یکی دیگر از پروژه های شیشه رنگی گروه شیشه های دکوراتیو کالر گلس بپردازیم و هم اینکه کاربردی دیگر از شیشه رنگی را معرفی نماییم: شیشه رنگی دیوار لابی .

در جامعه و بین مردم، آن دسته از دوستانی که با شیشه رنگی آشنایی دارند، این متریال را بیشتر با عنوان شیشه رنگی بین کابینت یا شیشه بین کابینتی می شناسند. چرا که یکی از پرشمارترین کاربردهای این متریال، برای آشپزخانه و بر روی دیوار بین کابینت هاست. دلیل این امر زیبای بی حد و حصر و متفاوتی است که شیشه به آشپزخانه می دهد. بازتاب و رفلکس نور فوق العاده ی این متریال، سبب لوکس به نظر رسیدن فضا و البته ایجاد حس مدرن بودن آشپزخانه خواهد بود.

شیشه بر روی دیوار

اما باید بدانیم که شیشه رنگی به جز فضای بین کابینتی، کاربردهای دیگری نیز دارد. این متریال را می توان بر روی هر دیواری استفاده نمود. با این دیدگاه می توان کاربردهای گسترده ای برای این متریال تعریف نمود. اگر در فضایی، به دنبال لوکس و متفاوت بودن فضا هستید، می توانید هر رنگی از شیشه را بر روی دیوار کار کنید. به این شکل، فضایی بدست خواهد آمد که کمتر دیده اید. این فضا می تواند یک مغازه باشد، دیوارهای یک ساختمان باشد، داخل منزل و در فضای نشیمن یا اتاق خواب باشد و یا مانند پروژه ای که در این بخش مشاهده می نمایید، بر روی دیوارهای لابی ساختمان.

در این پروژه، شیشه به رنگ سبز زیتونی کمرنگ، بر روی دیوار لابی کار شده است و اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، در بخش نشیمن لابی. جایی که مهم ترین بخش لابی به شمار می رود. این کار برای ایجاد یک فضای خاص و برای استفاده از انعکاس و بازتاب نور در شیشه انجام شده است. در این پروژه، با توجه به طول دیوار، شیشه به قطعاتی با طول کمتر اما هم اندازه تبدیل شد تا نصب قطعات هم اندازه کنار یکدیگر، زیبا به نظر برسد و در نهایت این قطعات هم اندازه پس از آماده سازی در کارگاه به محل پروژه انتقال و بر روی دیوار نصب گردید.

اگر شما هم قصد استفاده از شیشه رنگی برای دیوار فضای نشیمن منزل، لابی، فروشگاه و یا هر فضای دیگری را دارید، می توانید جهت دریافت اطلاعات ، قیمت شیشه رنگی ، سفارش اجرای شیشه و … با مشاورین خود در کالر گلس در تماس باشید. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر شیشه رنگی دیوار لابی برای ساختمانی که در منطقه قیطریه تهران قرار دارد را مشاهده نمایید.

شیشه رنگی دیوار لابی ساختمان شیشه رنگی دیوار لابی ساختمان

در این بخش به بررسی استفاده از شیشه رنگی لابی نشیمن پرداختیم و یکی از پروژه های گروه شیشه های دکوراتیو کالر گلس را بررسی نمودیم. اگر در رابطه با این پروژه و یا شیشه سوالی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش نظرات، پرسش خود را مطرح نمایید.

 

شیشه رنگی کالر گلس

عرضه و اجرای شیشه های دکوراتیو رنگی