شیشه رنگی آبی پاستیلی بر روی کابینت سفید

شیشه رنگی آبی پاستیلی بر روی کابینت سفید

شیشه رنگی آبی پاستیلی ، زیبایی و سادگی بی حد و حصر

در این مطلب قصد داریم شما را با شیشه رنگی آبی پاستیلی و کاربرد آن بر روی کابینت های سفید بیشتر آشنا نماییم. شاید شما در ذهن داشته باشید که برای آشپزخانه منزل تان و بطور دقیق تر فضای بین کابینت ها در آشپزخانه، از شیشه رنگی استفاده نمایید، اما در مورد رنگ شیشه مطمئن نیستید و نمی دانید کدام رنگ برای آشپزخانه شما مناسب است. در این صورت خواندن این مطلب و مشاهده نمونه کار اجرا شده را به شما توصیه می نماییم. چرا که می توانید شیشه رنگی آبی پاستیلی و ترکیب آن با کابینت به رنگ سفید را بطور دقیق مشاهده نمایید. بخش هایی که در این مطلب مطالعه خواهید نمود:

  • موارد کاربرد شیشه رنگی
  • چرا شیشه رنگی
  • شیشه رنگی بین کابینتی آبی پاستیلی

اگر رنگ کابینت های آشپزخانه تان سفید است، این مطلب برا شما فوق العاده خواهد بود. چرا که رنگ کابینت های آشپزخانه مورد بررسی این بخش نیز سفید است.

ممکن است شما به رنگ خاصی علاقه مند باشید و آن را برای شیشه رنگی  آشپزخانه تان در نظر گرفته باشید. در این صورت، بد نیست به کاربرد رنگ آبی پاستیلی و زیبایی بی نظیر آن نیز توجه نمایید.

اگر نمی دانید که شیشه رنگی چیست و چرا در فضای بین کابینت مورد استفاده قرار می گیرد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید و اطلاعات لازم در رابطه با شیشه رنگی را کسب نمایید:

موارد کاربرد شیشه رنگی:

بطور خلاصه و مختصر، شیشه رنگی یک متریال مدرن است که در حدود ۱۰ سالی است راه خود را به فضای زندگی و کار ایرانیان باز نموده است. این متریال مدرن از جنس شیشه است با این تفاوت که پوشش رنگی خاصی بر روی آن لحاظ شده و بطور انحصاری، مناسب نصب بر روی انواع دیوارهاست. این شیشه در فضاهای مختلف نقش های مختلفی می تواند داشته باشد:

  • در ساختمان مسکونی و خانه ها شیشه رنگی بر روی دیوار فضای نشیمن، فضای بین کابینت ها در آشپزخانه، روی میزناهارخوری و … و همینطور در فضای لابی و راهروهای ساختمان قابل استفاده است.
  • در ساختمان اداری و فضای دفتر کار و مطب پزشک شیشه رنگی می تواند به عنوان یک متریال دکوراتیو و خاص بر روی دیوارها نصب شود. دیوارهای مشاعات و راهروهای ساختمان تا دیوارهای درون دفتر کار و می توان بر روی آن از لوگوی شرکت را کار کرد. رنگ شیشه می تواند متناسب با رنگ سازمانی شرکت انتخاب شود و بدین شکل، رنگ مختص برند را به مشتریان نمایش داد.
  • در ساختمان ها و فضاهای تجاری نظیر فروشگاه ها، نیاز به خاص بودن فضا بیش از سایر فضاها احساس می شود. شیشه رنگی می تواند به عنوان یک متریال دکوراتیو شارپ در فروشگاها و فضاهای تجاری مورد استفاده قرار گیرد.

چرا شیشه رنگی:

این متریال زیبایی خاصی را به فضا اضافه می کند. شیشه بطور کل دارای خاصیت رفلکس و بازتاب نور است. این موضوع سبب می شود تا در فضاهایی که شیشه به کار گرفته می شود، بازتاب نور را به صورت های مختلف مشاهده نمایی. حال اگر شیشه بصورت رنگی بر روی دیوار نصب شود و سپس نوری به آن تابانده شود، زیبایی خیره ای کننده ای را از خود نشان خواهد داد. در واقع کمتر چشمی است که بصورت ناخودآگاه این متریال را نبیند! از جمله ویژگی های مهم شیشه رنگی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خلق فضایی مدرن و به روز
  • قابلیت نصب بر روی انواع دیوار (قابلیت پوشاندن عیوب دیوار زیر و ایجاد فضایی بی نظیر)
  • زیبایی بی نظیر
  • رفلکس و بازتاب نور
  • صاف و یکدست شدن سطح دیوار
  • خاص کردن بخشی از دیوار که برای ما مهم است
  • قابلیت سکوریت شدن
  • تنوع رنگی بالا منطبق با سلیقه ها و نیازهای مختلف

شیشه رنگی بین کابینتی آبی پاستیلی

پس از این توضیحات کوتاه، در ادامه باید به موضوع اصلی این مطلب یعنی استفاده از شیشه رنگی آبی پاستیلی در آشپزخانه ای با کابینت های سفید بپردازیم.

بطور معمول، امروزه در آشپزخانه ها، کابینت ها به رنگ سفید و یا ترکیب رنگ سفید با رنگ های دیگر کار می شوند. رنگ هایی نظیر قهوه ای، کمتر از گذشته مورد استفاده هستند و اقبال عمومی مردم به رنگ های خنثی نظیر سفید بسیار بیشتر شده است. از این رو، تصاویر نمونه آشپزخانه ارائه شده در این بخش، با بسیاری از آشپزخانه های دیگر همخوانی دارد.

کی باید از آبی پاستیلی استفاده کنیم؟

از نظر علم روانشناسی رنگ ها، رنگ آبی و بویژه آبی پاستیلی در خانواده رنگ های سرد و البته آرامش بخش جای می گیرد. بنابراین اگر به دنبال داشتن فضای آشپزخانه ای ملایم و آرامشبخش هستید، می توانید از رنگ آبی پاستیلی استفاده نمایید! بسیاری از افراد به طور کل به رنگ آبی علاقه مند هستند. اما رنگ آبی دارای تونالیته های مختلف است که برخی از آنها، آرامش را به فضا منتقل نمی کنند. به عنوان مثال می توان به رنگ آبی تیره اشاره نمود. اما آبی پاستیلی به دلیل ترکیب با رنگ سفید، این آرامش را در دل خود دارد.

بنابراین، اگر به دنبال داشتن آشپزخانه ای روشن، زیبا، آرامش بخش و البته جذاب و متفاوت هستید، ترکیب رنگی ارائه شده در این بخش می تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید! کابینت های سفید مدرن با شیشه رنگی آبی پاستیلی !

البته اگر کابینت های شما رنگ دیگری دارند باز هم می توانید آبی پاستیلی را در فضای آشپزخانه داشته باشید. به عنوان مثال کابینت های تیره رنگ (مثلا خاکستری پر رنگ) به دلیل تضاد رنگی که با آبی پاستیلی ایجاد می کنند، کی توانند در کنار این رنگ قرار بگیرند. اما واقعیت امر این است که اگر کابینت های شما قهوه ای باشد (چه قهوه ای روشن و چه قهوه ای تیره) ما استفاده از شیشه رنگی آبی پاستیلی را برای فضای بین کابینت ها به شما پیشنهاد نمی کنیم. بلکه در این شرایط باید به سراغ رنگ های خنثی تر نظیر سفید بروید.

اگر در حال بازسازی منزل مسکونی تان هستید، اگر قصد دارید تنها آشپزخانه و کابینت های آن را نوسازی نمایید و یا اگر قصد دارید فقط شیشه بین کابینتی را به فضای آشپزخانه تان اضافه نمایید تا آشپزخانه ای زیباتر و جذاب تر داشته باشید، ما به شما این ترکیب رنگی را پیشنهاد می کنیم.

در ادامه می توانید تصاویر شیشه رنگی و کابینت های سفید را در یک آشپزخانه مدرن مشاهده نمایید.

برای استعلام قیمت شیشه رنگی، سفارش اجرا در آشپزخانه و یا هر فضای دیگر و یا در صورتی که در مورد شیشه رنگی سوالی در ذهن دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه شیشه های دکوراتیو کالر گلس در تماس باشید.

۰۹۱۲-۴۹۵-۲۳۶۵

شیشه رنگی آبی پاستیلی بر روی کابینت سفید شیشه رنگی آبی پاستیلی بر روی کابینت سفید

 

گروه شیشه های دکوراتیو کالرگلس

عرضه و اجرای شیشه های رنگی و دکوراتیو