اجرای شیشه رنگی دیوار مطب دکتر

شیشه رنگی دیوار مطب،شیشه رنگی سفید

اجرای شیشه رنگی دیوار مطب دکتر

در این مطلب قصد داریم با همراهی شما به بررسی یکی دیگر از پروژه های گروه شیشه های دکوراتیو کالر گلس بپردازیم. در این پروژه از شیشه رنگی کریستال با رنگ سفید استفاده شده است. این پروژه مربوط به مطب پزشک زیبایی می باشد که در محدوده میدان ونک، چهارراه جهان کودک واقع شده است.

اگر شما یک پزشک هستید و یا یک طراح معماری که قصد دارید مطب را طراحی نمایید، به عنوان یک پیشنهاد، شیشه رنگی را نیز به عنوان یک متریال لوکس و بسیار درخشنده مورد بررسی قرار دهید. همانطور که در این پروژه مشاهده می نمایید، شیشه رنگی سفید روی دیوار کار شده که جلوه بسیار زیبایی به این مطب بخشیده است.

با این که ده سالی است شیشه رنگی جای خود را در بین متریال های مورد استفاده در طراحی داخلی باز نموده است، باز هم بسیاری از طراحان و معماران، با این متریال آشنایی ندارند و یا به آن اعتماد ندارند. ما در این قسمت قصد داریم با نشان دادن یک پروژه اجرایی، هم شما را بیشتر با این متریال آشنا کنیم و هم اعتماد شما را جلب کنیم.

در این پروژه همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، شیشه رنگی، در قطعات با اندازه مساوی در کنار هم بر روی دیوار فیکس شده اند. این شیشه ها با چسب مخصوص شیشه بر روی دیوار فیکس می شوند و به هیچ وجه تکان نمی خورند. لازم به ذکر است این شیشه ها سکوریت شده اند و به لحاظ امنیت، خیال همه کاملا راحت است. در مورد کیفیت رنگ شیشه رنگی، باید بدانید که به دلیل استفاده از رنگ مخصوص شیشه (که قیمت بالایی دارد و قیمت شیشه رنگی را تعیین می کند)، این شیشه ها تا سالیان سال، کیفیت روز اول خود را حفظ می نمایند.

یکی از جذابیت های شیشه رنگی، بازتاب و رفلکس نور است. این رفلکس نور، سبب درخشش خیره کننده ای می شود که چشم هر بیننده ای را مجذوب خواهد نمود و در مدرن و لوکس بنظر رسیدن پروژه، تاثیر بسزایی خواهد داشت. از سوی دیگر، علاوه بر رنگ سفید، طیف رنگ هایی که شما می توانید انتخاب نمایید، بسیار گسترده است و می توانید تقریبا هر رنگی را استفاده نمایید.

شیشه رنگی دیوار مطب

شیشه رنگی را بیشتر به عنوان شیشه بین کابینت می شناسند. چرا که در فضای بین کابینت ها به وفور مورد استفاده قرار می گیرد و آشپزخانه را تبدیل به یک فضای مدرن می کند. اما شیشه رنگی این قابلیت را دارد که در بصورت دکوراتیو بر روی هر دیواری اجر شود. بنابراین تنها کاربرد این متریال برای فضای بین کابینت ها نیست و می توان بر روی هر دیوار از آن استفاده نمود. مانند تصاویری که در این بخش مشاهده می نمایید، شیشه به صورت کف تا سقف، بر روی دیوار کار شده است.

اگر قصد دارید برای آشنایی با شیشه بین کابینتی بیشتر آشنا شوید و نمونه های کار شده با شیشه رنگی سفید برای فضای بین کابینت ها را مشاهده نمایید، پیشنهاد می کنیم سری به لینک های زیر بزنید:

شیشه رنگی بین کابینت سفید

شیشه رنگی آبی آسمانی ، زیبایی بی حد و حصر

به خاطر داشته باشید، استفاده از متریال های خاص، سبب خاص شدن فضای شما خواهد بود. چه به عنوان پزشک و به عنوان طراح، اگر قصد دارید مطبی خاص داشته باشید، این نکته را در طرح مطب، لحاظ نمایید. علاوه بر اجرای شیشه رنگی دیوار مطب ، شما می توانید شیشه رنگی را در هر فضای دیگری مورد استفاده قرار دهید. در این زمینه، اگر سوالی در رابطه با این متریال داشته باشید، می توانید با مشاورین خود در گروه شیشه های دکوراتیو کالر گلس در تماس باشید.

شیشه رنگی دیوار مطب،شیشه رنگی سفید شیشه رنگی دیوار مطب،شیشه رنگی سفید شیشه رنگی دیوار مطب،شیشه رنگی سفید شیشه رنگی دیوار مطب،شیشه رنگی سفید

در این تصاویر همین طور که مشاهده می نمایید، پرسنل گروه شیشه های دکوراتیو کالر گلس در حال نصب قطعات شیشه بر روی دیوار هستند. قطعات شیشه رنگی، بر اساس اندازه گیری های صورت گرفته، در کارگاه بطور کامل تولید و آمده شده است و در هنگام نصب، این قطعات در کنار یکدیگر قرار گرفته و بر روی دیوار فیکس می شوند. با گذشت زمان تنها نصف روز یا چندین ساعت، چسب ها کاملا شیشه را به دیوار چسبانده و شیشه طوری به دیوار چسبیده می شود که دیگر نمی توان آن را از دیوار جدا نمود.

لازم است بدانید که شیشه های رنگی علاوه بر سکوریت شدن، یک لایه محافظ از جنس برچسب سیلیکونی دارند که در صورت شکستن شیشه به هر دلیلی، شیشه را در خود نگه می دارند. از این حیث می توانید به مقاومت این نوع شیشه و امنیت آن اطمینان کامل داشته باشید.

شیشه رنگی دیوار مطب،شیشه رنگی سفید

 

در این مطلب، نمونه ای از پروژه های گروه کالر گلس را مشاهده نمودید که در آن شیشه رنگی دیوار مطب اجرا شده است. این شیشه ها همانطور که اشاره شد، بصورت کف تا سقف اجرا شده اند. اگر قصد خرید، سفارش و اجرای شیشه رنگی را دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه کالر گلس در تماس باشید. ما بی صبرانه، منتظر پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

شماره مسئول مشاوره و فروش: ۰۹۱۲۴۹۵۲۳۶۵

 

گروه شیشه های دکوراتیو کالرگس

عرضه و اجرای شیشه های رنگی